Siguranța comenzilor dvs. este prioritatea serviciului nostru.
Luăm foarte în serios procesul de verificare a specialiștilor noștri. Înainte de a primi statutul „Verificat”, toți specialiștii sunt supuși unei verificări amănunțite de către managerii noștri de asistență, care constă în următoarele etape:
Evaluare și feedback de la clienții anteriori
Site-ul nostru are un sistem de evaluare și feedback. Datorită feedback-ului real de la clienții anteriori, puteți verifica integritatea și responsabilitatea fiecărui specialist.
Cu cât sunt mai mari comenzile de înaltă calitate – cu atât este mai mare ratingul! Prin urmare, încredeți comenzile responsabile numai specialiștilor cu recenzii bune și ratinguri ridicate.
Programul de protecție a clienților
Echipa de service Servicii24.ro depune toate eforturile pentru a asigura siguranța tuturor comenzilor, dar este imposibil să se garanteze absența completă a riscului, deoarece tranzacția se încheie direct între clienți și specialiști.
Prin urmare, am dezvoltat un program special de loialitate – Programul de protecție, care oferă o oportunitate clienților care au suferit de la specialiști fără scrupule să solicite despăgubiri de până la 150 Lei (până la 5.00 Lei pentru comenzi din categoria Asamblare Mobilier) pentru o comandă creat pe serviciul Servicii24.ro
După examinarea apelului Clientului, Administrația platformei Servicii24.ro decide asupra posibilității de a acorda despăgubiri.
Vă rugăm să rețineți că declarațiile referitoare la calitatea cererii de către un specialist nu sunt luate în considerare de către Administrația site-ului.
Condiții de participare la Programul de protecție a clienților
Pentru a participa la Programul de protecție a clienților, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
- Înțelegerea dintre client și specialist a fost încheiată utilizând o comandă creată pe site-ul Servicii24.ro Un proiect între un client și un specialist ar trebui încheiată numai cu ajutorul unei comenzi create pe site-ul www.servicii24.ro .
- Specialistul, care s-a abonat la comanda de pe site, a început să îndeplinească comanda.
- Clientul poate furniza agențiilor de aplicare a legii o fotografie sau o copie scanată a cererii în legătură cu acțiunile specialistului la cerere. În aplicație, trebuie să indicați informațiile despre specialist care sunt disponibile pe platforma Servicii24.ro și cantitatea de daune cauzate. De asemenea, este necesar să furnizați un cupon de notificare care să confirme acceptarea cererii dvs. sau extragerea din Registrul unificat al investigațiilor preliminare.
- Clientul nu a primit despăgubiri de la platforma Servicii24.ro în ultimele 90 de zile.
Când un Client nu va putea utiliza Programul de protecție a clienților?
- Comanda, care face obiectul tranzacției, a fost creată cu încălcarea regulilor platformei Servicii24.ro.
- Locul de îndeplinire a comenzii se află în afara Romaniei.
- Ca urmare a acțiunilor Specialistului, nu există pierderi materiale directe pentru Client și / sau Clientul refuză să furnizeze confirmarea prejudiciului cauzat.
- Clientul a solicitat despăgubirea la 30 de zile calendaristice de la data închiderii comenzii.
- Clientul a solicitat o comandă care are starea „Anulată”, „Expirată” sau „Ștearsă de moderator”.
- Utilizatorul a primit despăgubiri de la platforma Servicii24.ro în ultimele 90 de zile.